Povedená ryba

Po dvoutýdenní (To je ale divný slovo. No, to je jedno…) pauze je tu nový nedělní článek. Minulý týden žádný nebyl a já k tomu mám moc dobrý důvod. Celý týden jsem totiž strávil v zahraničí, konkrétně v Rakousku, kam jsem si nevzal počítač (A i kdybych si ho vzal, tak by mi to nebylo nic platné, protože se mi tam nepovedlo sehnat žádné solidní připojení k internetu.), takže jsem nemohl nic nepsat a ani zveřejnit. Nicméně si myslím, že to vůbec nevadí, protože sice tento článek vychází se zpožděním, ale zato je plný (Alespoň dle mého názoru.) zajímavých informací. A že jich tentokrát je opravdu požehnaně.

Vezmu to chronologicky tak, jak to šlo za sebou. První věcí, která stojí za zmínku je dokončení a zveřejnění obrázku Hořící Praha. Zabralo mi to několik dní, a to jenom proto, že jsem hrozný lenoch. Když se na to dívám zpětně, tak mi přijde, že to celé mohlo být hotové během několika hodin. Ale já už jsem prostě takový. Jsem schopný si s obrázky hrát hrozně dlouho, aby vypadaly alespoň trochu tak, jak si je představuji. S obrázkem je spojené i video, kde můžete krok za krokem, vrstvu po vrstvě vidět, jak obrázek vzniknul. Pokud vás to bude zajímat, video najdete níže.

 

Další věcí, která určitě a rozhodně stojí za zmínku je můj poslední kreslený obrázek Betta. Ten k mému překvapení sklidil docela velký úspěch, především na deviantARTu. Co se týče reakcí lidí, tak je to zatím můj nejúspěšnější obrázek, přičemž dle mého názoru je však mnohem hezčí obrázek s lodičkou. Ale s nikým se kvůli tomu hádat nebudu. Vzal jsem si z toho především to, že lidem se podobný styl líbí a líbí se i mně. A tak tedy budu teď nějaký čas kreslit obrázky tohoto typu, čili minimalistické. Někteří lidé, kteří mi tento obrázek komentovali, sami přišli s tím, že bych měl udělat: „Víc obrázků, které jsou podobné tomuto.“ Rozhodně to mám v plánu udělat, především proto, že tvorba tohoto typu grafiky je méně časově náročná, takže tím pádem můžu dělat víc obrázků s menším časovým rozmezím, ale hlavně v tom hodlám pokračovat, protože mě to baví. Je to jednoduché, nicméně člověk si tam přesto může vyhrát s detaily a navíc je třeba vhodně pracovat s barvami, aby se všechny objekty ve výsledku pěkně spojily. (Což mi přišlo, že jsem u té rybky trochu nezvládl, protože se mi zdála trochu moc tmavá. Ale jak se zdá, celkový dojem to moc neovlivňuje.)

betta

Betta

Závěrem dodám to, že v blízké budoucnosti se můžete těšit na první obrázek se série 4seasons. Jak asi tušíte, bude se jmenovat Jaro. Pak bude následovat Léto, Podzim a Zima. Prostě čtyři roční období. Každý z nich bude kreslený stejným minimalistickým stylem, a co se týče pravidelnosti, tak bych je chtěl zveřejňovat minimálně v rozmezí jednoho týdne. Čili nejpozději v pondělí se můžete těšit na Jaro a v pondělí za týden bude (snad) hotový letní obrázek. Sice už mi brzy začíná škola, ale nemyslím si, že by to mělo můj plán nějak výrazněji ohrozit. První měsíc je přeci jen docela snadný.

motyl2

Spoilers! ;)

Zanechat Odpověď

