Ty poslední obrázky jsou nějaký divný!

Uběhl další týden a zdá se, že časový plán, který jsem si minule nastavil, funguje dokonale. Najednou se mi daří stíhat školu i kreslení, což je jen a jen dobře. Trochu jsem se bál, že mi to celé, jako vždy nevyjde, ale zdá se, že strach zde není na místě. Zatím se mi daří stíhat vše. Otázka zní, jestli budu všechno takhle stíhat i potom, co se škola rozjede na plné obrátky.  Ale zůstaňme u optimistického pohledu na věc. Když člověk pořád jenom kecá a stěžuje si, tak nikdy ničeho nedosáhne, nemám pravdu?

V sobotu jsem dokončil druhý obrázek ze série 4Seasons, což znamená, že už máme za sebou polovinu. Pár lidí se mě ptalo, proč ty obrázky teď vypadají tak, jak vypadají. Jsou takové hodně jednoduché, někdo by snad řekl, že snad i působí nedodělaně. To je rozhodně pravda, já sám s tím souhlasím. Na konci série 4Seasons totiž nemají být jen nějaké čtyři obrázky, ale jeden velký, který bude složený právě z těch předchozích čtyř. Bude to symbolizovat celý rok, z čehož jednotlivé části budou představovat roční období. Kdybych každou část propracoval hodně do detailů a poté je spojil všechny dohromady, byl by výsledek dost přeplácaný. A to já nechci. Snažím se teď, aby moje obrázky působily především minimalisticky, takže proto teď vypadají trochu jinak, než obvykle. Až sérii dokončím, tak se samozřejmě vrátím ke klasickému stylu, na který jsme všichni zvyklí. (Popravdě už se nemůžu dočkat, až zase udělám nějaký pěkný obrázek s výraznými texturami.)

Tento týden bude jen kratší zápisek, protože už mě nějak nenapadá, co bych mohl dodat. Tentokrát se nestalo nic moc, co by stálo za řeč. Asi si kromě toho, co budu kreslit, začnu během týdne rozmýšlet i témata, o kterých bych mohl psát.

Zanechat Odpověď

